Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 villka pokèmon ska jag anvenda i ligan? :blink: nån som vet hosta upp det NU! :angry: snälla söta :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 groundon (träna den innan) och blaziken sen klarar du dig fint :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 :lol: Det var med bara min Blaziken lv. 74 och min Groudon lv. 54 jag klarade ligan för första gången. ;: Jag tyckte att Groudon vad dålig på den tiden... ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Använd groudon,rayquaza och blaziken. Då klarar du det lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 max95, det går inte att få tag i rayquaza innan ligan på ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Flyttar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 fint stavat XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg