Jilde94 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 TJA! Undrar bara om nån vet om grottan på mt chiliad finns eller e bluff för jag undrar.Och om den finns var isåfall?Vill veta :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) TJA! Undrar bara om nån vet om grottan på mt chiliad finns eller e bluff för jag undrar.Och om den finns var isåfall?Vill veta :student: Finns en liten grotta som går parallelt genom berget. Den ligger ovanför soptippen. Redigerat 2 Februari 2007 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 menar du grottan med ett lik i så är det ett falskt ryckte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 det finns ingen grotta bara ett hål som leder ut till en annan sida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Vart är den eller är det bara en väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 om det är den jag tänker på så skulle jag inte kalla det för grotta,det är som att åka under en bro.men det kanske inte är den ni tänker på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 menar du grottan med ett lik i så är det ett falskt ryckte Den som går på ett sånt rykte är mäkta dum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg