JanazTheOne Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 (redigerat) Kolla rubriken! Edit:hmm ser ut som ni ger tips till mig detta är för alla Redigerat 28 Februari 2007 av JanazTheOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 ta inga ragnings riplicker det funkar ett tag men inte länge! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Räcker det inte med att säga just, "Jag älskar dej." ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Detta kanske är lite fånigt! Men du kan ju alltid läga ett brev i hennes skåp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Aj Löve Jou? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Inte säga det alls? Jag älskar dig är fett överskattat. Fett speciellt när man är 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 håller med kanji..säg det bara lite diskret så blir allt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Försök att skapa kontakt och försök att visa det lite diskret. Funkade för mig iaf, och hon var tydligen kär i mig också. ^^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Man måste ju inte säga "Jag älskar dig" diekt. Man kan ju börja med "Jag gillar dig" eller liknande. Dock tycker jag det är ganska tramsigt att säga att man älskar en person man är tillsammans emd när man är lite yngre för då vet man inte så mycket om kärlek eller skillnaden mellan att gilla och att älska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Nja, jag tror att hittar man den rätta så vet man det bara, oavsett om man är 7 eller 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Inte säga det alls? Jag älskar dig är fett överskattat. Fett speciellt när man är 12. Mjo, man har 'älskar' ändå någon ny om tre veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 (redigerat) Ligger nånting i det... Slasktratt skrev nån gång ungefär såhär: "Tjejer är som lokalbussar, kommer en ny var 6:e minut." Eller liknande... Stämmer kanske inte riktigt bokstavligt men ja, ni förstår nog vad som menas.. Redigerat 8 Februari 2007 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.