Floud Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 tror ni det kommer ett nytt rachet ut? till ps3? skriv gärna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Jag är rätt säker på att det kommer ett nytt ratchet till PS3. Dom andra spelen har ju sålt så bra så varför skulle dom lägga ner allt nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 De håller på med ett för PSP.. Ratchet and Clank: Size Matters. Finns redan en beta version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Jag tror att det kommer komma en till ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Har för mig att det stått någonstans att i samband med PS3 premiären kommer Ratchet and Clank vara bland de första spelen. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Det ska komma till ett femte spel till PS3, jag har sett en trailer och kan säga som såhär: Spelet ser riktigt snyggt ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg