ELF Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Vi har ett väldigt störande problem. En massa hemsidor använder QuickTime. Skojar bara... När man ska kolla på en film som spelas upp med QuickTime på en hemsida så blir det bara ett QuickTime märke med ett frågetecken där filmen ska spelas upp... Jag kan utesluta att versionen inte är för gammal, för jag har uppdaterat och testat. Tacksam för svar... Citera
Shaitan Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Skrivet 2 Februari 2007 Visst får Quicktime ansluta till internet? Citera
ELF Skrivet 4 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2007 Bara för att du skrev det så kom Panda rutan upp där man tillåter/hindrar. De var visserligen när jag startade huvudprogrammet Quicktime. Det funkar ändå inte... Jag har gått igenom inställningar i Quicktime också. Citera
Gäst yojimbo123 Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Skrivet 4 Februari 2007 Jag har hört flera som har samma problem. Vilken webläsare använder du? Citera
ELF Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2007 Internet Explorer 7... Hmmm, kan det vara så att Microsoft har släppt ut ännu en bugg. Räcker det inte med Windows :P Citera
ELF Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2007 Jag har fixat problemet. Jag läste på en sida att man kan vara tvungen att avinstallera shockwave player och installera det på nytt om man har problem med Shockwave. Det löste problemet även med QuickTime... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.