Warchy Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 Hur öppnar man portar i routern till OT (open tibia)? Jag har en Illusion servern men kan inte lägga ut den på internet :( Jag har en NETGEAR router och jag komme in i den men vet inte vad jag ska skriva i den för att öppna portar. Man ska väll klicka Start, Kör och cmd? Kan någon hjälpa mig Den kan få en GM (GameMaster) eller GOD (Gud). Snälla hjalp mig snälla hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 1.Gå in på deras hemsida och kolla efter hjälp 2.Skicka 1 Mail till dem att du har problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dejyo Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Hur öppnar man portar i routern till OT (open tibia)? Jag har en Illusion servern men kan inte lägga ut den på internet :( Jag har en NETGEAR router och jag komme in i den men vet inte vad jag ska skriva i den för att öppna portar. Man ska väll klicka Start, Kör och cmd? Kan någon hjälpa mig Den kan få en GM (GameMaster) eller GOD (Gud). Snälla hjalp mig snälla hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vilken typ av netgear? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Hur öppnar man portar i routern till OT (open tibia)? Jag har en Illusion servern men kan inte lägga ut den på internet :( Jag har en NETGEAR router och jag komme in i den men vet inte vad jag ska skriva i den för att öppna portar. Man ska väll klicka Start, Kör och cmd? Kan någon hjälpa mig Den kan få en GM (GameMaster) eller GOD (Gud). Snälla hjalp mig snälla hjälp mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ok jag tror jag kan när du har skrivit in cmd så tror jag man skriver in ipconfig och sen kommer det komma fram lite texter och sånt sen ska du kopiera gateway och klistra in det i din internet läsare (helst internet explorer) sen kommer det kommer det komma fram att du ska logga in jag tror du behöver skriva Admin på användarnamnet och sen blankt lösen sen så kommer det komma lite grejer tror du ska ta port forwardin e inte helt säker men här e en sida där det står lite längre ner :D http://www.fuska.se/forum/allt_I_Ett_Tibia...qs_-t69168.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg