simlar99 Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 (redigerat) som rubriken var! jag har bara hittat en flamingo jag är på lvl 13 om det hjälper Redigerat 3 Februari 2007 av simlar99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 Vilket guildwars har du? Factions, Nightfall, Prof..? Eller har du alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 tror att han menar i nightfall. Av vad jag vet så finns bara flamingos i nightfall. för at svara på din fråga så fångar du ett nytt pet ute i explorable areas. men innan du kan ta över ett nytt pet måste du lämna bort ditt gamla till en tamer. Vet dock inte vart dem finns i nightfall men det är bara att kolla runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 3 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 det finns en pet tamer utanför sunspear greathall men vissa har ju vårtsvin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2007 http://gw.gamewikis.org/wiki/Warthog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Det finns krokodiler i Lahtenda Bog och de är väl lite bättre än Flamingo's. Men de bästa peten hittar du nog på fastlandet eller i vanliga världen. Letar också efter ett pet. >:P Redigerat 4 Februari 2007 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Alla pet är väll bra på sitt sätt ;) Själv har jag en Melandru's Stalker från pre-searing ascalon ;) Har aldrig bytt pet och den funkar fortfarande bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.