Gäst Youx Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 Tja jag är level 30 nu, så nu kan jag lära mej nya saker & nya föremål måste köpas, så vet ni om några gubbar som jag får mycket pengar av? Asså för att lära sej rida måste man man vara lv 40 och vara Exilited i en stad det är jag i alla förutom Daranos, men när jag går till struts tränaren (gnomes mount) så säger han You most be Exilted before i can train you.. typ så säger han.. säger han så även när jag är level 40?
Goglashszzz Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 Tja jag är level 30 nu, så nu kan jag lära mej nya saker & nya föremål måste köpas, så vet ni om några gubbar som jag får mycket pengar av? Asså för att lära sej rida måste man man vara lv 40 och vara Exilited i en stad det är jag i alla förutom Daranos, men när jag går till struts tränaren (gnomes mount) så säger han You most be Exilted before i can train you.. typ så säger han.. säger han så även när jag är level 40? Man måste vara exalted i dom andra städerna förutom sin hemstad. Du måste vara lvl 40 för att köpa ett mount i din hem stad men lvl 40 och exalted med staden du nu vill köpa mountet i. Quest är väl bra om man vill ha pengar.
Mickeh Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 asså du spelar väll dwarf hunter? då kan du bara köpa ram som första mount
neVah Skrivet 3 Februari 2007 Rapport Skrivet 3 Februari 2007 Om du är dvärg, så kan du köpa ram för 10g (+90g i skill om ja inte minns fel.) Men om du vill ha t.ex Night Elf mounten, så måste du vara exalted med darnassus.
Rekommendera inlägg