Hoppa till innehåll

Ah! Galenskapen Har Börjat!


Gäst Miglot af eraon
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Miglot af eraon

Jag har problem med att förtränga den... Alla i min familj vill titta.. På Super hög volym! Jag kan inte höra mig själv tänka. SÅ jag undrar om ni har några tips på hur man kan förtränga den. Jag lyssnar på internet radio så högt öronen förmår men jag kan fortfarande höra allting från tvn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag ville också kolla på den på högsta volym.

 

...dock trodde jag att Luuk var ledare av hela tävlingen och förväntade mig en rolig show.

 

 

Tyvärr fick jag reda på att Sveriges mest ultimata homosexuella übergayikon också hade ett finger med i spelet. Då stängde jag av TVn och raderade ordet schlager ur mitt minne.

 

I princip alla låtar höll en kvalitet av 0 på en skala av 1-10 och pausen bjöd på ultragay underhållning i form av musikal (så klart).

 

Trodde att "hårdrockarfinnarna" Lordi hade styrt upp det hela ifjol och avhomofierat melodifestivalen, men ICKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

j*vla skit är vad det är.

Dra åt h*lvete med den där bög-Björkman lr va han heter.

 

En eloge till Luuk måste ges dock!

Bra att man slapp Lena PH dialekt.

 

Nästa år förväntar jag mig en HOMOFRI melodifestival!

 

Såg just vilka artister som kommer nästa avsnitt.....det märks verkligen att det är en bög som varit med och bestämt...Tänker inte kolla på melodifestivalen igen detta år och HOPPAS ATT SVERIGE FÖRLORAR!

:evil:

 

EDIT: Lite många smileysar där va? Ta det lite lugnt :P //KazeN

Redigerat av KazeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså det är ju ingen tävling längre, jag lyssnade på radion dagen innan första uttagningen och då frågade radiopratarna om nån som ringde in hade en favorit -- det hade hon. Låtarna hade inte ens spelats då, inte för någon.

 

Alla röstar bara på största artisterna. Anna Bok är ju stor, jättestor, surprize att golvet håller.

 

Men bögar är det inget fel på, bara vissa som har fått för sej konstiga saker om dom. Asså dom kan ju liksom inte hjälpa hur dom känner.

 

btw. Om du inte vill höra: Använd Hörlurar! :)

Redigerat av Yoan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ville också kolla på den på högsta volym.

 

...dock trodde jag att Luuk var ledare av hela tävlingen och förväntade mig en rolig show.

 

 

Tyvärr fick jag reda på att Sveriges mest ultimata homosexuella übergayikon också hade ett finger med i spelet. Då stängde jag av TVn och raderade ordet schlager ur mitt minne.

 

I princip alla låtar höll en kvalitet av 0 på en skala av 1-10 och pausen bjöd på ultragay underhållning i form av musikal (så klart).

 

Trodde att "hårdrockarfinnarna" Lordi hade styrt upp det hela ifjol och avhomofierat melodifestivalen, men ICKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

j*vla skit är vad det är.

Dra åt h*lvete med den där bög-Björkman lr va han heter.

 

En eloge till Luuk måste ges dock!

Bra att man slapp Lena PH dialekt.

 

Nästa år förväntar jag mig en HOMOFRI melodifestival!

 

Såg just vilka artister som kommer nästa avsnitt.....det märks verkligen att det är en bög som varit med och bestämt...Tänker inte kolla på melodifestivalen igen detta år och HOPPAS ATT SVERIGE FÖRLORAR!

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

 

Om du nu är så bögrädd och tycker att det är så jätte jobbigt med homosexuella så är det väl bara att byta kanal, det är ingen som tvingar dig och titta...

 

Förövrigt hatar jag melodifestivalen, inte för att den är "bögig" utan för att låtarna är riktigt dåliga, texterna är förjävliga...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att både Anna Book och den andra killen som sjöng "Jag tror på männsikan" kom vidare direkt till final var skandal! "God morgon" och "Anything but you" skulle gått till final.

 

"Money" och "Samba Sambero" var helt klart sämst.

Hörde ni texten i "Money"?

 

Money, money, money, I want lots of money

Show me what it takes to be a real rich bitch

 

Hur kommer man på något sådant?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ville också kolla på den på högsta volym.

 

...dock trodde jag att Luuk var ledare av hela tävlingen och förväntade mig en rolig show.

 

 

Tyvärr fick jag reda på att Sveriges mest ultimata homosexuella übergayikon också hade ett finger med i spelet. Då stängde jag av TVn och raderade ordet schlager ur mitt minne.

 

I princip alla låtar höll en kvalitet av 0 på en skala av 1-10 och pausen bjöd på ultragay underhållning i form av musikal (så klart).

 

Trodde att "hårdrockarfinnarna" Lordi hade styrt upp det hela ifjol och avhomofierat melodifestivalen, men ICKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

j*vla skit är vad det är.

Dra åt h*lvete med den där bög-Björkman lr va han heter.

 

En eloge till Luuk måste ges dock!

Bra att man slapp Lena PH dialekt.

 

Nästa år förväntar jag mig en HOMOFRI melodifestival!

 

Såg just vilka artister som kommer nästa avsnitt.....det märks verkligen att det är en bög som varit med och bestämt...Tänker inte kolla på melodifestivalen igen detta år och HOPPAS ATT SVERIGE FÖRLORAR!

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

 

Schlager är väl rätt gay ändå? Tror inte det kommer ändras på...

 

Fy f*n det var den sämsta skiten jag sett btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

Får se om det blir bättre nästa Lördag.

 

BTW, man får väl inte va med i Eurovision om man svär i låtarna....?

För i så fall så ligger Elin Lanto ristigt till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...