Angelo Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Är det någon som använder modar här??? jag gör det typ på alla vapen :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Nja! kanske ska skaffa en kniv nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 4 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 :student: ok men ingen har ju svarat för utom du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Men ta't det lugnt.. det är lördag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 använder bara 1.5 kniven inget annat ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 15 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 använder bara 1.5 kniven inget annat ;) du menar 1.6 knifen eller??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 använder bara 1.5 kniven inget annat ;) Han har ju moddat den, det var ju det du frågade efter. OnT: Kör på samma som chucky, inget annat. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Om jag har rätt nu med vad ni snackar om så menar ni skinsens på själva vapnen. OnT: Själv så sitter jag och kör med HLTV skins och High Fps Models.. Väldigt Gött Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 16 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2007 någon mer får gärna svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 ska försöka skinna om lite saker, bomb och kniv Å lite :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 ok det är ganska lätt tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Har ändrat bomben så att det är en pingvin med en handgranat på ryggen men inget mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg