CrazyBarrie Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Hej! Jag undrar om någon vet ett gratis MMorpg spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Finns väldigt många, här är några: Knight Online - LÄNK Kal Online - LÄNK Hero Online - LÄNK Risk Your Life - LÄNK Silk Road - LÄNK Rappelz - LÄNK Och det där är bara några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Men vilket är bäst då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Har bara spelat dem 3 översta (min dator klarar inte av Silkroad eller Rappelz), och jag tycker att Knight Online är bäst. Det är helt enkelt störst och har mest spelare. Men dem andra två är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Knight Online. Nästan precis som WoW, bara det att det är färre klasser och raser. Ladda ner det gratis ifrån deras hemsida, www.knightonlineworld.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Är knight online grats att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Alla av dem spelen är gratis att spela, men man kan betala om man vill för att få lite extra saker. Det är så i dem flesta MMORPG:s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.