Bplay Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Jag undrar om alla pokemon har en viss level när de utvecklas eller om det är beroende på varje individ. Om jag fångar en Pidgey lvl 3, och en lvl 15 tex.. utvecklas de då vid samma level eller skiljer det sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Ta det här i pokemon forumet tack! Och till frågan. Alltså en rattata på level 2 och en rattata på level 3 utväcklas båda på level 4. (Tog level 4 som exempel för han utväcklas ju inte då.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 Ta det här i pokemon forumet tack! Och till frågan. Alltså en rattata på level 2 och en rattata på level 3 utväcklas båda på level 4. (Tog level 4 som exempel för han utväcklas ju inte då.) Måste bara lägga till en grej där: Rattata utvecklas till Raticate. En Pidgey som du fångar på lv 2 eller lv 9 utvecklas till Pidgyotto på lv 16. Men däremot om du fångar en Pidgey på lv 31 så utvecklas den på nästa lv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 och man kan förhindra utvecklingen om man vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Jo det vet jag :D Men tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg