Cornificius Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 (redigerat) Hej, jag har problem med tredje "landet" eller banan. Man ska ju ta över alla byar men när jag har tagit över några så tar mina fiender över dom igen.. Min varelse har hunnit bli äldre och kan nu slåss och så. Det är ett lejon! Har nån något tips på hur man kan klara banan lätt? Jag har fått "undead legion" och så har fom dött.. :( Edit: Oj ursäkta, det är fjärde banan.. ^^ Redigerat 4 Februari 2007 av FireSeagul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Har BW2 med.Kan du beskriva banan mera?minns inte hur den såg ut.. BTW.. Du kan ju änvända trainers :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Aldrig trainers! :o Det är den då man för första gången (vet inte om man möter dom mera, fast jag tror inte det..) man möter "Norsemen" som har den där varg varelsen. Det finns en sju hundrade byar och en Undead legion man kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
valleballe Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Jag vet du kan ta över städer med impressivness med om du vill vara god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Ta över byarna och bygg murar runt! Om du inte hinner så kasta bara stenar på dina fiender. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 bygg en mur runt din stad ( uppenbart att man ska göra de ) sen tycker jag du borde försöka vinna den banan genom att bygga en grym stad så alla andra städer ( förutom han med vargens ) börjar gå till dig, då kan han inte ta dem. sen är det bara att ta varelsen och smasha sönder hans mur och attackera med soldater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.