Nu tänkte jag köra en ny alt och jag undrar vilken som sen i hög lvl kommer att bli bra i pvp men ändå vara kul.
Ny Alt
MAGE är alltid kul att grinda eller att bara pvpa så jag skulle satsat på det ;)
Rouge e ju grym i PvP :D men dom flesta är ju bra, de gäller kunna spela sin char^^
Jag tycker Warrior och Mage äger i gruppspel på PvP.
japp det ska vara de 2 bästa enligt blizzard :)
WooT trodde det va hunter som va bäst
Mage har jag hört är bra på pvp i hög level, inte warrior. Jag tycker att du skall creata en mage eller rogue.
Då blir det nog Mage :)
Mage kan ju ta alla klasser... Rogue kan ju bara inte ta t.ex. en hunter. De kommer ju inte ens fam till den!Gör en mage så blir jag glad...
Ska nog själv tänka på att göra en mage, många av mina kompisar har en. Dom dödar en mod lätt :P
Nu har jag bestämt mej. Jag ska köra en plate karaktär! Men vilken blir bäst i PvP? Warrior elr Paladin?
↗ till inläggetNu har jag bestämt mej. Jag ska köra en plate karaktär! Men vilken blir bäst i PvP? Warrior elr Paladin?
warrior, paladins healar ju bara och har inte execute och därför tjänar du inte lika myckekt Honor Points som en Warrior. Ifall man gör sista slaget på en fiende så får man 10% mer honor points. Då säger vi att du dödar 40-50 pers i wsg och du har tjänat 40-50% extra.
Det är skit bra!
↗ till inläggetOkej,men istället för execute har paladins den där hamaren ;PNu har jag bestämt mej. Jag ska köra en plate karaktär! Men vilken blir bäst i PvP? Warrior elr Paladin?
WooT trodde det va hunter som va bäst
Omg läste fel mena HUNTER... xD
Dalman, var har du fått ifrån att warrior inte är bra på PvP? Det är rena h*lvetet att få på sig en warrior med en charge när man inte är bered. Cold_Fear, isåfall så måste dem specca Holy och det är ingevidare på pvp om man ej helar.
↗ till inläggetOkej. Men om man ska raida lite också då? är det mkt svårare att tanka än att hela?Dalman, var har du fått ifrån att warrior inte är bra på PvP? Det är rena h*lvetet att få på sig en warrior med en charge när man inte är bered. Cold_Fear, isåfall så måste dem specca Holy och det är ingevidare på pvp om man ej helar.
↗ till inläggetDalman, var har du fått ifrån att warrior inte är bra på PvP? Det är rena h*lvetet att få på sig en warrior med en charge när man inte är bered. Cold_Fear, isåfall så måste dem specca Holy och det är ingevidare på pvp om man ej helar.
[EDIT] Läste fel!
Paladin = Healer / DPS / Clense Bot
Warrior = Tank / DPS
Rogue = DPS
Priest = Healer
Hunter = Egoist
Shaman = DPS / Healer
Druid = Tank / Healer / DPS
Warlock = DPS / Tank
Mage = DPS
Sparar den här informationen även om jag läste fel :|
↗ till inläggetAtt hela är definitivt lättare. Är man en jätte bra helare i en raid så brukar man oftast bara få fokusera sig på tankarna.Dalman, var har du fått ifrån att warrior inte är bra på PvP? Det är rena h*lvetet att få på sig en warrior med en charge när man inte är bered. Cold_Fear, isåfall så måste dem specca Holy och det är ingevidare på pvp om man ej helar.
Nossload, jag tyckte det var bra med det dära om hunters. De är faktist egoister ofta :) Varje gång jag rollade högre på Zin rokh svärdet i ZG så whina dem för att den ger mycket attackpower och att dem har mer användning för det. Men jag sa att den är jätte slö, men vår dkp master gav den till huntern :(
jag har bestämt mej. Warrior blir det :)
warrior e jätte trååååååkigt i raid iallafall om man e tank suger balle