Nabosi Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Är det nån ide att vänta på att "The Legend of Zelda Phantom Hourglass" ska komma ut eller ska jag köpa ett annat DS spel innan?? (måste veta om det är värt pengarna:P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 jag ska köpa Zelda och jag har faktistk väldigt bra förhoppningar på det efter att ha läst recensioner och annat. Jag tycker att du ska vänta för det kommer nog att bli väldigt bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 roligt att höra:D jag har sett en halvtimmes lång trailer på det spelet så jag tror nog jag ska vänta på det:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Det kanske inte kommer förräns Q4, så du kanske hinner spara ihop till ett annat under tiden ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 men vilket spel ska jag köpa då da? <_< alla spel jag har än så länge har varit för lätta.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Final Fantasy ||| kommer snart, vilket verkar riktigt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Annars säger jag animal crossing wild world. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Yupp! Animal Crossing Wild World är inte för lätt för det är ett evighetsspel. :cool: Försök att klara det. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Jag har redan ACww <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Zelda kommer 1 kvartalet(123 månaderna tror jag) och jag ska kanske köpa det det värkar vara ägt :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 det är inte alls säkert att det kommer i Q1 eftersom att de från början sa att det skulle komma i november. Men vi får väl hoppas på att det kommer innan sommarn iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 synd att det är sugig grafik på zelda spelet >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg