WASD Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag har ett Headset som har funkat att spela in på, men jag gjorde en inställning i Volymkontrollen för att testa en sak, men sedan nu när jag ändrar tillbaks så funkar inte Headsetet? Vilka inställningar & så ska man ha på Volymkontrollen för att jag ska kunna spela in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Vad är det för headset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Har du testat att skruva upp volymen på headsetet :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Det funkar nu :) hade helt glömt av att det fanns en "inställnings grej" på headsetet med volym & sånt & "mic mute" var på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.