TheUnnamed Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 (redigerat) Information & lite Historik Jag (status) vill starta en guild. Från början var det tänkt att endast fuska.se använde skulle vara med i den. Men alla fuskare verkar hellre vilja spela WoW, så det blir nog några fuska lirare och annat folk. //Status Forum till guilden: http://solh.phpbb3.net/forums.html IP till ventrilo servern får du när du har gått med i guilden. Redigerat 17 Mars 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag e på! Heter yokora demizon Jag har prophercies och nightfall men jag e knappt inne för jag behöver ett nytt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Lite info? T.ex. lvl prof osv vore kul ;) Jag har en lvl 20 ranger (freee bird) får väll klassas som mitt "main" sen en assassin lvl 20 (nex the assassin) och en lvl 17 dervish (holy nex). Fler intresserade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 I'm in, men det visste du väll redan :D Dezen The warrior lv 20 warrior (main) Dezen The Knight (min första gubbe, super noobig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Mm bra att du kommer med lite info dezen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Inga fler som vill joina? Tycker jag har sett ett par stycken som lirar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Vi får ha tålamod! Men kom ihåg att det är ingen lvl rec. Och jag hoppas att även dom som redan har en guild kanske vill joina ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 (redigerat) Jag vill gärna joina. Jag har gjort många karaktärer så har inte kommit upp i så hög level men får ta min bästa. Namn: Mars Uc Level: 14 Profession: R/Mo Har följande spel: Faction & Prophecies Har även en... Namn: Sarm Knom Level: 7 Profession: Mo/W Har följande spel: Faction & Prophecies Redigerat 5 Februari 2007 av Mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) Ångra mig! Redigerat 6 Februari 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) Okej mars du är med! Försök gärna lvla din gubbe till 20 men det är kul med fler members ;) Om jag får fråga har du din Ranger på Prof eller Faction? Kom igen nu fler ! Redigerat 6 Februari 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Ångra mig! Värför ångrar du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Okej mars du är med! Försök gärna lvla din gubbe till 20 men det är kul med fler members ;) Om jag får fråga har du din Ranger på Prof eller Faction? Kom igen nu fler ! Prof, men man kan ju åka mellan öarna, vet dock ej om jag hamnat i den stad ännu där man kan göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.