spyro Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Ok...ska bara hitta skivorna så ska jag nog börja igen...har haft dom liggande där i snart 1 år:S och ja e bara på lvl 10... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Annars finns clienten att ladda ner från guildwars.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Tänkte precis säga ;) Bara du kommer ihåg ditt pass så är det bra. Men när ni vill joina skriv ert gw-namn annars blir det svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Nu är vi lite fler igen, samlat faction som faen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Japp snart 100k faction =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 ja, nu gick vi över 100k faction. Vi står för mer än hälften i hela alliancen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Var är alla mina skåne brothers :( Jag klarar inte av alla svenskarna själv :P Svenskar kan vara svåra i början, särskilt stockholmare, men är vi tre klarar vi det nog. ;D Var i Skåne bor du, btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 nordöstra :) Vid kristiandstad :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Var är alla mina skåne brothers :( Jag klarar inte av alla svenskarna själv :P Bara för att medela är leadern och en officer "08" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Konstigt att jag lider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 Jag heter Soulkeeper Bowman på Guild wars, är ni en stor guild? Jag spelar en hel del nu. Jag är en level 17 Ranger/Elementalist. Jag har bara prophecies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 27 April 2007 Rapport Dela Skrivet 27 April 2007 welcome in :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.