Denkan Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Gjort nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 19 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 bra du får en invite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 altså måste medlemmarna som ska rekryteras vara på level 20? det är liksom lite lättare att fixa medlemmar som är på lite lägre level...och de kommer väll oxå komma till level 20 nån gång ta mig till exempel jag gick upp till level 20 på några dagar med min paragon..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Du kan väll testa recruita några som är lite lägre fast ändå verkar fatta något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 som status sa vi kommer troligtvis att invita alla som vi kan. Alla når ju lvl 20 så småning om :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jo som kraver sa ;) Men recruita bara svenskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 lv 16 på 2 dagar :D (nörd?) Men nu blir det nog inte mer denna veckan.. Lan Onsdag - Torsdag förbud Fredag och bara 3 timmar på Lördag :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag vill bara tillägga att jag kommer att jag kommer att lägga in en tråd på vårt forum där ni kan säga att ni vill joina så att vi slipper använda fuska.se för det. Så om ni vill joina guild fråga där. Forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Inget på Lördag heller nu.. Men jag tar nog 20 idag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Bra dezen och härligt kraver! Jag kommer nog inte kunna vara online så mycket i helgen för att min farmor & farfar kommer på besök. Fast jag har börjat lvlat en monk på Night fall ;) Sedan har man ju sportlov nästa vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Samma sak för mig. Jag kommer att vara borta hela helgen och komma hem på tisdag. Jag har också sportlov nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Nötat GW från runt klockan 5 till nu :P Lv 20 nu iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.