Kraver Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Du status du borde uppdatera första inlägget så att forums länken står där mm. Så att dem kan ansöka där istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Har gjort det nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sithis Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Ångra mig! <{POST_SNAPBACK}> tjenare jag har en hero i lvl 20 han heter Sithis Elix :evil: Härligt med lite skillz i teamet ;) Jag hoppas innerligt att den ska bli bra. Men jag kommer inte starta den förens den är det :) Så det kommer nog bli bra. Kom gärna med lite namnförslag och tagförslag. Kom ihåg tipsa gärna några GW kompisar om guilden ifall dom är sugna. <{POST_SNAPBACK}> tjenare jag är på :) kan jag få joina guilden.? jag haar en egen men har tröttnat jag behöver pengar bara!! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 (redigerat) tjenare jag är på :) kan jag få joina guilden.? jag haar en egen men har tröttnat jag behöver pengar bara!! :unsure: <{POST_SNAPBACK}> Visst, ditt gw namn skulle sitta fint. Redigerat 17 Mars 2007 av Status Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Nu börjar guilden växa också :D Lite över 20 medlemmar om jag räknat rätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2007 Japp tack vare all leaders och officers förutom dezeN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Dezen, om jag får be.. Fresten så har jag invitat han längst ner i listan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 han som varit offline 1 månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 du vet att du precis pajade mitt rekryterings trick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Nej jag vet inte :S Men det är roligt att vi har så mkt medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Varit inaktiv mkt i GW nu. Tagit en paus. Troligtvis snart tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2007 Sounds goodie :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.