TheUnnamed Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Det är i LA (lion's arch) man kan det. Staden efter Gates of Kryta. Bara för att på factions så lvlar man en gubbe till 20 på mindre än 24 h typ ;) Så då vet jag att det kommer ta något längre för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Det är i LA (lion's arch) man kan det. Staden efter Gates of Kryta. Bara för att på factions så lvlar man en gubbe till 20 på mindre än 24 h typ ;) Så då vet jag att det kommer ta något längre för dig. Känner igen namnet Gates of Kryta och även Lions arch. Ska kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Bra, mars kör du gw ofta eller? Och hur länge har du haft det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Bra, mars kör du gw ofta eller? Och hur länge har du haft det? Kör ibland, har haft det i kanske 2-3 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Okej för det är vikigt att det är aktiva medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) Ångra mig! Mest för att jag har en egen guild som jag spenderat 520k på (fullt upgraderad guild hall). Den har dock bara 2 medlemmar jag och min kompis. Har kvar den pga Status :P Redigerat 6 Februari 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Vi förstår dig och lycka till med din guild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 (redigerat) detsamma. Man vet aldrig kanske ångrar sig. Redigerat 6 Februari 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Ångra mig! Så jag är så elak :blink: Hoppas att några fler fuskare vill joina så inte projektet läggs ner. Ny som redan har visat intresse kan jag gärna medela era gw kompisar, och fråga om dom vill vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 (redigerat) Så jag är så elak :blink: Jag ena inte att det är ditt fel. Jag menade att det är status att ha en guild med fullt upgraderad guild hall. Redigerat 7 Februari 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 (redigerat) The_Dark_Yoda || Roul Samatro/Mariye Sentaso || Paragon/Monk 20, Ranger/Monk 20 || Prophecies, Nightfall Hänger på om det blir bra. Redigerat 10 Februari 2007 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Härligt med lite skillz i teamet ;) Jag hoppas innerligt att den ska bli bra. Men jag kommer inte starta den förens den är det :) Så det kommer nog bli bra. Kom gärna med lite namnförslag och tagförslag. Kom ihåg tipsa gärna några GW kompisar om guilden ifall dom är sugna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.