maaakus Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Härligt med lite skillz i teamet ;) Jag hoppas innerligt att den ska bli bra. Men jag kommer inte starta den förens den är det :) Så det kommer nog bli bra. Kom gärna med lite namnförslag och tagförslag. Kom ihåg tipsa gärna några GW kompisar om guilden ifall dom är sugna. Namn: Fuska Guild Tag: FG ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Vi kan inte heta Fuska Guild, det är ju mest gay någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Instämmer med föregående talare (TDY). Fuska guild är ju hur kasst som helst ;) Det får gärna vara engelskt det gör inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 The Guildies =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Njae Dezen, bättre har jag nog hört ^^ Några fler Gw-spelare här på fuska som är sugna på att starta ny guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Ska väll inte komma med några förslag.. Dem bli bara nedröstade :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Okej när jag har kommit på ett bra namn så kommer jag creata guilden. Har gett upp hoppet på att fler spelare på fuska ska visa intresse. Ska försöka recruita IN GAME iställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 vill vara med har paragon och dervish (vi e 2 som har samma acc) lvl8 å 7 har prophecies o nightfall adda koridius tolardin de e min paragon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Okej men jag vill att du ska vara väldigt aktiv när du är så låg lvl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) är det inte smart om ni joinar den med full guild. om han e schysst :) Redigerat 9 Februari 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Tanken har slagit mig att den guilden skulle kunna bli "fuska guilden". Om jag donnar lite så kanske jag kan få bli officer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Vad har jag nu missat? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.