TheUnnamed Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Kraver har en guild med full GH och det är bara han och hans kompis som är members så då kunde alla som vill joina "fuska guild?" gå med i hans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Aha.. Nu fattade jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Bra att du gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Gärna det. Men asså det får inte bli nån fucking n00b guild. ;D Jag kan fixa lite ungar i lvl 20. Kanske. >:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Och varför skulle jag vilja vara med i en n00b guild? Men det är ganska smart att värva "nya" spelare till guild wars. Att lvla en PvE char till 20 tar inte lång tid. Och så får man ju lära dom lite PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) Om ni vill hitta på en namn gör det lite roligt som vissa i gw. tex. You Play Like A [Girl], My Mum Says I'm [ugly] det är två stora guilder i spelet med roliga namn, försök att hitta på nått roligt namn. Ang att joina min guild så behövs inget doneras, jag är faktiskt en ganska schyst kille. Om ni vill veta namnet på guilden så är det Souls of Lost Heroes [solH]. Och en sista sak jag har spelatsedan sista betan för prophecies (förutom ett wow uppehåll som jag ångrar skarpt) Redigerat 10 Februari 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Kraver jag bara undrar en sak. Är det bara du & din kompis i guilden? Så ni har ingen rating? Och hur mkt faction har ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) vi hade typ 100k faction men sedan så åkte vi båda bort ett tag så nu har vi väldigt lite, men jag håller på att samlar ihop lite. Och vår rating är inte bra, bara kört en gvg som vi förlorade (två pers som körde utan att fråga). Men med er hjälp så kan guilden bli bra. Jag undrar bara en sak kommer guilden bara att vara PvE? Eller lite PvP också? för jag kör mest AB när jag inte kör UW lr FoW med min Monk. och för att få upp vår faction måste vi köra ganska mkt gvg och pvp. Redigerat 10 Februari 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 För att få upp våran faction behöver vi väll köra AB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) Ja precis. Jag kör för fullt nu. Status har du factions? Redigerat 10 Februari 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Okej jag joinar guilden om fler blir intresserade... Pallar inte joina en guild med 10 pers om jag inte äger den ;) Men AB är ju askul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 jag funderar på att sätta ihop ett forum till guilden. Om ni joinar förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.