ThaEgg Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 err.... och vad e recruitar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Förlåt Recruitar=Värva spelare till guilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 (redigerat) EDIT Redigerat 16 Februari 2007 av QuikSilver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Okej härligt. Fortsätt att levla hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 (redigerat) På prophercies har jag min Elementalist/ranger och har en melandru's stalker. Min Elementalist heter: Yokora Demizon. LVL: 7. På Nightfall har jag en Paragon/Ranger och har en flamingo. Min Paragon heter: Jacky Makato (tror jag det var) LVL:5 elr 6 Jag kommer att vara Väldigt aktiv när jag har skaffat ett nytt grafikkort (hara bara 32mbit) och jag tror att jag kommer att skaffa det nästa eller näst-nästa vecka. Redigerat 13 Februari 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Bra Mashemoto här ändrat OKÄNT på första sidan till infot du lämnade. Jag har fått några PM angående när guilden startar. Jag behöver först & främst få kontakt med kraver. Så kraver om du ser detta skicka ett PM ;) Sen när jag joinat hans (Våran, fuskas whatever?). Så börjar vi troligtvis recruita. När guilden är igång kommer alla få en guild invite som har lämnat sitt gw chars namn. Om den medlemmen redan är medlem i en annan guild så kommer den få ett PM angående att den ska lefta guilden eller att inte gå med i "fuska guild". Alla kommer få ett PM när guilden startas (PM på fuska alltså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 vad e de för sorts guildhall??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Ingen aningen kraver har ju guilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Så då tar det ett tag till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Ja... Troligtvis, men inga mer frågor om när guilden öppnar, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuXoS Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Jag kan nog vara med men det är om typ en månad för mitt grafikkort e paj^^ jag heter Luxos the fighter har bara det första spelet är lvl20 W/Mo msn: [email protected] adda om ni vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 Väldans vad grafikort som är trasiga :S Men du är med om en månad då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.