andennn Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Nu har jag vänat länge ja boka mitt wii på ebgames innan nyår å har legat typ 5:a i boknignslistan länge nu så förra veckan så dem på ebgames att dem skulle komma den veckan så gick det ngra dagar sen ringde jag å fråga om wii hade kommit men då sa dem att dem skulle kommit den dan men dem kom aldrig vf har det blivit så här?? Trodde Nintendo att dem nt skulle sälja så mkt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Precis samma sak för mig, bara att jag låg lite efter.. Bokade före jul på Eb Games, har inte fått det än. Dom har sagt att jag skulle få det förra veckan, och förr förra veckan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 f*n asså vf blev det så här har nintendo nt trott att dem skulle sälja så mkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Det kan bero vart du bokade också ;) Jag bokade i Umeå 8 December och har fortafarande inte fått mitt Wii, det var för att Umeå blev dissat och fick typ 7 stycken Wii >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 5 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 ok har bokat i helsingborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 MIn kompis han bockade sitt wii inan ju och fick det i julklap... Jag har bockat mitt för länge sen men jag ko :angry: mmer inte få det i MARS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Precis samma sak för mig, bara att jag låg lite efter.. Bokade före jul på Eb Games, har inte fått det än. Dom har sagt att jag skulle få det förra veckan, och förr förra veckan... Om du tänker efter lite också så släpptes konsollen med ganska små mellanrum och de kan omöjligen släppa maskiner så att det räcker till alla i hela världen... Du behöver inte bli arg för det är inte så enkelt som du verkar tro! Världen är stor, efterfrågan är större än utbudet, de kan inte producera hur många som helst jätte snabbt... det tar sin tid och det får ni leva med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 men håll med !!!! det är för himla jobbigt!!!!!! jag vill ha mitt WII!!!1 :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 ehh jag bokade som tidigast och fick mitt för typ 1 vecka sen U MUST WAIT :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 7 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 (redigerat) :( :( vill ha dt nu hoppas att det kommer denna veckan [EDIT] va på ebgames idg å då sa dem att dem får in 2 leveranser denna månaden med 400 maksiner i varje så dt blir 800 maskiner att dela på i sverige Redigerat 7 Februari 2007 av mcandenboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwiman Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Riktigt dumt av Nintendo att skika ut så få om dom redan viste att det skulle bli "sucsse" :evil: fast ja bokat precis innan jul och jag har fått det... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 (redigerat) :rolleyes: :rolleyes: jag bokade det ungefär den 17 januari och fick det den 24 januari jag kunde ha hämtat det den 22 januari :rolleyes: :rolleyes: Redigerat 12 Februari 2007 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.