Gäst Szellerie Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Konstigt, jag bokade 8 December och har fortfarande inte fått :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jag bokade mitt den 21 oktober och fick mitt den artonde... Szellerie: Om du bokade 8 december och inte har fått kommer du nog att få ett snart... mycket snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 och ändå köpte jag det på brio :P :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 Jag bokade mitt typ, 20 september, och skulle få det den 8:onde. Dom sa liksom att dom skulle få in 15 stycken och att jag låg på plats 14, men så fick dom bara in 13.Tack vare det fick jag det den 18:onde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 (redigerat) Jag bokade mitt typ, 20 september, och skulle få det den 8:onde. Dom sa liksom att dom skulle få in 15 stycken och att jag låg på plats 14, men så fick dom bara in 13.Tack vare det fick jag det den 18:onde. 1. Det hade väl ändå inte spelat någon roll, eftersom att du inte fick spela ditt förrän ditt 24:de?2. Du bokade 22 September :P Redigerat 13 Februari 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2007 det beror väl ockås li te vars man bor, och vars man beställer ifrån? ^^ men min kompis skulle på sin i början av januari, sen så belv det i slutet av januari, han har fortfarande inte fått någon ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 14 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 min kompis fick samme problem när han bestälde hoss eb games... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 14 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2007 räknade ut att dt blir ca 18 wii till varje eb games affär i hela sverige om alla får lika många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 köpte det sista wii i svergie för elgiganten för dom beställde 8 men fick 9 och dom visste inte så då köpte vi bara det det är va jag kallar lotto ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 (redigerat) Riktigt dumt av Nintendo att skika ut så få om dom redan viste att det skulle bli "sucsse" :evil: fast ja bokat precis innan jul och jag har fått det... :) Så du menar att dom skulle ha väntat någon månad med att släppa Wii bara för att folk inte har fått sina Wii än?Det skulle inte gå då deras lager skulle ha blivit fulla och då skulle dom inte kunna tillvärka flera tills lagret var tömt. Jag lyckades få tag på mitt Wii på cdon.com ^^, annars så hade jag fått det förra veckan då jag hade en bokning på ett Wii i en butik, men eftersom jag fick tag på ett Wii innan det så fick min morbror min bokning :) Redigerat 18 Februari 2007 av PCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasiol Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Så du menar att dom skulle ha väntat någon månad med att släppa Wii bara för att folk inte har fått sina Wii än? Det skulle inte gå då deras lager skulle ha blivit fulla och då skulle dom inte kunna tillvärka flera tills lagret var tömt. Umm.. hur kan du veta att lagret var fullt då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jag bokade typ en vecka innan jul och fick den några dagar innan jul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.