Hoppa till innehåll

Nu Blir Jag Snart Arg!


andennn
 Dela

Rekommendera inlägg

Nu har jag vänat länge ja boka mitt wii på ebgames innan nyår å har legat typ 5:a i boknignslistan länge nu så förra veckan så dem på ebgames att dem skulle komma den veckan så gick det ngra dagar sen ringde jag å fråga om wii hade kommit men då sa dem att dem skulle kommit den dan men dem kom aldrig vf har det blivit så här?? Trodde Nintendo att dem nt skulle sälja så mkt eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Det kan bero vart du bokade också ;) Jag bokade i Umeå 8 December och har fortafarande inte fått mitt Wii, det var för att Umeå blev dissat och fick typ 7 stycken Wii >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Precis samma sak för mig, bara att jag låg lite efter..

Bokade före jul på Eb Games, har inte fått det än.

Dom har sagt att jag skulle få det förra veckan, och förr förra veckan...

 

Om du tänker efter lite också så släpptes konsollen med ganska små mellanrum och de kan omöjligen släppa maskiner så att det räcker till alla i hela världen...

Du behöver inte bli arg för det är inte så enkelt som du verkar tro!

Världen är stor, efterfrågan är större än utbudet, de kan inte producera hur många som helst jätte snabbt... det tar sin tid och det får ni leva med!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Great Gonzales

:rolleyes: :rolleyes: jag bokade det ungefär den 17 januari och fick det den 24 januari jag kunde ha hämtat det den 22 januari :rolleyes: :rolleyes:

Redigerat av Great Gonzales
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...