khsl Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger vi snakcar mkt på msn puss varje gång man ska gå och mkt hjärtan men hur mkt betydeer det i gentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger vi snakcar mkt på msn puss varje gång man ska gå och mkt hjärtan men hur mkt betydeer det i gentligen?? Enligt mig är MSN ingenting. Pussas ni inte IRL, så finns det inte. Vad du en gör, fråga aldrig "chans" via SMS, MSN eller liknande. Gör det öga mot öga, har ni en bra relation är det väl bara att fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger vi snakcar mkt på msn puss varje gång man ska gå och mkt hjärtan men hur mkt betydeer det i gentligen?? Okej men undrar i allafall om någon vet vad man kan sägga i stället för att "fråga chans" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Jag har enligt källor fått reda på att tjejer faktiskt svarar ärligare genom te.x. msn eftersom de ofta känner sig nervösa "face to face" och gärna säger nej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Det är troligtvis lättare vis msn eller liknande... Det är ju klart man blir mer nervös "face to face" precis som Mega sa. En liten sak bara. Om man pussas så brukar man väl vara ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Han menade över msn typ: "Okej, måste gå, puss." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
khsl Skrivet 6 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Tack för all hjälp dte blev vi till sisst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Han menade över msn typ: "Okej, måste gå, puss." Ja syftade på det som Helgon sa men aja strunt i det. Ha det bra med din tjej khsl. Ber för att du ska få behålla henna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger vi snakcar mkt på msn puss varje gång man ska gå och mkt hjärtan men hur mkt betydeer det i gentligen?? Precis. Om jag blev ihop med varje tjej som sa puss på msn så skulle jag ha en hel drös med flickvänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger vi snakcar mkt på msn puss varje gång man ska gå och mkt hjärtan men hur mkt betydeer det i gentligen?? hah exakt XD... Men något jag stör mig på är tjejer som skriver om sina kompisar typ "ååhh guuud vad jag älskar dig gumman blalalblbalb" å pussas o håller på, så jäkla överdrivet IMO... det är som om dom e lesbiska lixom :S:... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger vi snakcar mkt på msn puss varje gång man ska gå och mkt hjärtan men hur mkt betydeer det i gentligen?? vore roligt som f*n om killar höll på så. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Exact vad Zwailon säger, säg allrid ''får jag chans på dig?'', gör istället såhär , fråga om han/hon gör ngt på på någon valfri dag om han hon säger nej så fråga om ni kan typ sticka o bowla lr gå på en film osv. får man nobben så får man nobben säger hon ja så får man hoppas att det går som på bredbands reklamen xD...( jag har bara haft 2 ''seriösa'' förhållanden och typ några få puss puss förhållanden så det jag säger e inte 100% chance for success...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.