Hoppa till innehåll

Hur Vet Man?


khsl
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger  vi snakcar mkt på msn    puss varje gång man ska gå och mkt  hjärtan  men  hur mkt betydeer det i gentligen??

 

Enligt mig är MSN ingenting. Pussas ni inte IRL, så finns det inte.

 

Vad du en gör, fråga aldrig "chans" via SMS, MSN eller liknande. Gör det öga mot öga, har ni en bra relation är det väl bara att fråga!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger  vi snakcar mkt på msn    puss varje gång man ska gå och mkt  hjärtan  men  hur mkt betydeer det i gentligen??

 

 

Okej men undrar i allafall om någon vet vad man kan sägga i stället för att "fråga chans"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har enligt källor fått reda på att tjejer faktiskt svarar ärligare genom te.x. msn eftersom de ofta känner sig nervösa "face to face" och gärna säger nej då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger  vi snakcar mkt på msn    puss varje gång man ska gå och mkt  hjärtan  men  hur mkt betydeer det i gentligen??

 

Precis. Om jag blev ihop med varje tjej som sa puss på msn så skulle jag ha en hel drös med flickvänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger  vi snakcar mkt på msn    puss varje gång man ska gå och mkt  hjärtan  men  hur mkt betydeer det i gentligen??

 

hah exakt XD...

 

Men något jag stör mig på är tjejer som skriver om sina kompisar typ "ååhh guuud vad jag älskar dig gumman blalalblbalb" å pussas o håller på, så jäkla överdrivet IMO... det är som om dom e lesbiska lixom :S:...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Hej Hur vet man när man ska "fråga chans"(vet att det är noobigt).Jag har du en tjej på gång som jag har träfta 2 gånger  vi snakcar mkt på msn    puss varje gång man ska gå och mkt  hjärtan  men  hur mkt betydeer det i gentligen??

 

vore roligt som f*n om killar höll på så. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Exact vad Zwailon säger, säg allrid ''får jag chans på dig?'', gör istället såhär , fråga om han/hon gör ngt på på någon valfri dag om han hon säger nej så fråga om ni kan typ sticka o bowla lr gå på en film osv. får man nobben så får man nobben säger hon ja så får man hoppas att det går som på bredbands reklamen xD...( jag har bara haft 2 ''seriösa'' förhållanden och typ några få puss puss förhållanden så det jag säger e inte 100% chance for success...).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...