Mickeh Skrivet 5 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2007 Jag undrar om det är någon mer än jag som har sett filmen. Isåfall så kan ni väll skriva vad ni tycker, Själv tyckte jag att den var skitbra mycket mer tuffa och roligare stunts än 1an :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 jag har den:D aa den e bättre än 1an. Mycket roligare också. fast jag har den med svendålig grafik:D och så blandar ajg ihop den med steve o s filmer:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 den är grymmt bra, bättre än 1:an. man ser ju också att budgeten är mycket större.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Den är grym. Gillar introt speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 jag har jackass number two på dvd och jag bara älskar den! alltså den är såå himla rolig så det inte e sant liksom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Ruggigt skön är den :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 ällskar första stuntet asså inte ibörjan när dom springer den med chris pontous. xD med ormen asså XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 tycker eftertexterna är bäst i hela filmen och musiken i filmen har de verkligen lyckats med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 jo...de e snyggt i slutet när han låtsas vara terro :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pop eye Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 skit bra det är kul när dom ska skjuta i väg dunn med en vagn och stänger porten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 8 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2007 Den är bra :P Kul när bam skulle "tattuera" arslet ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 10 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2007 Vilken j*vla dynga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.