Hoppa till innehåll

Ska Jag Köpa


Mickeh

Rekommendera inlägg

Asså jag vet att många frågar denna frågan men asså det är endå rätt mycket pengar men asså typ min kompis har 360 och typ alla mina kompisar ska köpa det men jag undrar om det värkligen är värt det och vad skillnaden mellan ps3 o sexbox --jag mena --xbox360 iallafall villket spel ska jag köpa te. Isånna fall köpa det te april när jag fyller år vet att det e rätt långt kvar men endå vill gärna veta vad det är som är så bra så att alla gillar det?

Redigerat av chucky
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom säger att Playstation 3 har bättre grafik men det har ju inte visats än så länge iallafall, och så kommer det grymmare spel till Xbox 360 som Halo 3, Mass Effect, Bioshock!, och så är Playstation 3 typ dubbel så dyr också! :cool:

Redigerat av baz14
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, jag är en ps2-3 hatarde pga, dålig grafik massor med snabba onödiga spel, med dålig grafik :P men om man vll ha en rymdbannan tillcontrol så :D dom har ju anpassat den till ps3 iaf :D om man blir arg på ski**n vilket man kommer bli eftersom de är ps3, och då kastar ut kontrolen ut fönstret kommer den tillbaks :cool:

 

jag säger köp 360, det är grymt och typ alla grymma spel kommer komma till de :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

klart du ska ha en 360! Billigare än PS3 och med snyggare grafik(hitils).

klart PS3 kommer ta 360'n i slutet av den här konsoll generationen, men spelar man för grafiken?

spel finns det ganska gott om, och det här året kommer en massa stor titlar!

Xbox Live Gold kostar runt 600 per år, och dom flesta som har en 360 har också Gold.

men var noga med att köpa ett Premium pack! Core ska man inte köpa...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom säger att Playstation 3 har bättre grafik men det har ju inte visats än så länge iallafall, och så kommer det grymmare spel till Xbox 360 som Halo 3, Mass Effect, Bioshock!, och så är Playstation 3 typ dubbel så dyr också! :cool:

 

Men snälla, det vet du ju inte innan ps3 har släppt ut spelen? Dom kanske är mycket bättre, säg ej sånt i förvägs, tack .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PS3 har bättre tekniska specs, med samtidigt kan 360 också prestera mycket som vi har sett på t.ex Oblivion. Det har släppts screenshots ifrån vissa spel till PS3 och det så verkligen mycket bra ut, men är det verkligen värt 6000-7000 kronor? Dessutom kommer spelen till PS3 att vara dyrare för det kostar mer att göra fin grafik, och sony kommer förmodligen att vilja ta igen på Nintendo och microsoft eftersom dom redan har hunnit sälja mycket konsoller och spel.

Vet inte om 360 är uppe i över 10 miljoner sålda än, men den som kommer över 10 miljoner först brukar bara den som står som vinnare i ett konsollkrig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Dom säger att Playstation 3 har bättre grafik men det har ju inte visats än så länge iallafall, och så kommer det grymmare spel till Xbox 360 som Halo 3, Mass Effect, Bioshock!, och så är Playstation 3 typ dubbel så dyr också! :cool:

 

PS3 är visst släppt.. bara inte i europa :visslar:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, jag är en ps2-3 hatarde pga, dålig grafik massor med snabba onödiga spel, med dålig grafik :P men om man vll ha en rymdbannan tillcontrol så :D dom har ju anpassat den till ps3 iaf :D om man blir arg på ski**n vilket man kommer bli eftersom de är ps3, och då kastar ut kontrolen ut fönstret kommer den tillbaks :cool:

 

jag säger köp 360, det är grymt och typ alla grymma spel kommer komma till de :D

 

Inte för att jag gillar PS3 men det är bättre grafik på PS3 men det kostar ju så mkt mer, 7000kr! o_O Det är inte en bomerang kontroll längre, den ser ut som PS2 kontrollen.

Men 360 har alla bra spel och den bästa internet lösningen, Live. Konsollen är också billigare, men ta och läs lite recensioner på internet sök på forumet efter en sån här tråd. Det står ju typ samma sak i alla trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...