Gäst QuikSilver Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Tjena! Behöver höja mina "combat skills" lite och undrar om någon vet något bra ställe att träna på? PS. jag är member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Vilken level är du i? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 oops , glömde det.. jag är lvl 73 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Då vet jag nog inte så många bra ställen. Du kanske borde träna mott moss giants i varrock sewers. JAg är bara i 47 än så länge och tränar mot hills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2007 Rock crabs eller experiments Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 och var finns alla dom monsterna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 ;) titta på runehq står vart alla finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Eller tip.it/runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Vet ni ett bra ställe för lvl 43? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 min kompis var member innan vi började spela quild wars och han brukade köra pesk kontroll (tror jag det heter) och då fick han några andra saker oxå.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuriosMunkey Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Pest control som man åker till med båt till vid Port sarim men om du gör pest control så spenderar du typ 70% med att hitta en bra värld om inte du är med i en klan. Annars är det bäst att döda rock crabs som är öster om Relleka, dem har lvl 13 och så har de 50 hp. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) Bara frågar, ska jag döda Ghost med min lvl 43 tycker ni? Redigerat 25 Februari 2007 av Tibiaman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg