agiyr Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 När jag klarat kyogre, vet jag att jag ska möta latios eller ho-oh.När man möter ho-oh så ska spindas först vid torget säga att de har letat effter sällsynta pokemon, och man får råd av xatu. Så jag tror att jag ska möta latios, men hur?är det bara att ta uppdrag tills han kommer och tar maskinen eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 hmm... komer inte i håg när han komer min kmpis fråga för några dar sen men kolla på serebii.net dom är rätt bra på det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 du ska gå till solar cave och du måste va en vatten pokemon (eller nån av dom legendariska fåglarna) och på våning 20 går du ut i vattnet och tar surf och sen köper du southern island (det är en friend area) och sen gör du bara nåt snabbt litet uppdrag och nästa dag flyger latios förbi! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 men ska jag verkeligen möta han nu, du är ju där men har mött mew.Så du bör vara före mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke master Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 ja du ska möta han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 ok, men hur får jag surf? Har du ett wonder mail till även det? PS:jag råkade börja om, men jag hinner ikapp fort nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg