Krle Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Ni vet att man kan kort när man kör cs och kan filma Kan ni säga hur man gör det snälla skulle vilja veta. Tacksam för svar !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Jag har för mig att man skriver record_(Vad filen ska heta) Väldigt länge sedan så jag kan ha fel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Tryck Print Screen på tangent bordet & gå in i Paint & ta Ctrl + V Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Print Prtsc heter knappen på mitt tangentbord. Om du inte vet var den knappen är så är den till höger om F12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 ok tack för hjälpen men skulle vilja veta också hur man filmar skulle villa kuna filma på wow snälla alla som vet hur man filmar så säg snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 du kan ladda ner fraps på www.fraps.com och filma med det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 På source spel som counter-strike source av valve så ska du ta record i consolen! Skit bra bild!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 men aså fraps den kan filma bara 1 eller 2 minuter och inte mer man måste köpa den men orkar inte köpa finns det kanske mer program känner ni kanske till mer program ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 tryck record i konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Om du vill filma samtifigt du kör kan du ladda ner SnagIt Med den saken kan du göra om bilder ta kort och sånt med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.