💬
Logga in
Fuska.se

Prov/läxförhör Betyg

83 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

MVG på GEA provet.

Nivå 0 · Nykomling

Har MVG i engelska och MVG i Idrott

Resten VG :D

Nivå 0 · Nykomling

I ett matte test fick jag 35/36.

13 Mar 2007
Nivå 0 · Nykomling

På ett engelska prov hade jag -16, kanske inte låter så bra men vår lärare gjorde om poängsystemet så att om man hade alla rätt hade man 0. D.v.s. att hon bara drog av poäng, hade man ett fel fick man ett poängavdrag, fick man rätt stannade man på samma poäng. -150 var det sämsta tror jag och jag hade näst bäst i min grupp så jag känner mig nöjd. :)

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Jag fick 17.5 / 18 på ett läxförhör i kemi.

Jag fick 13 / 15 på ett läxförhör i svenska (ordkunskap).

14 Mar 2007
↗ till inlägget

samma här + att ja har MVG i Finska och matematik...
15 Mar 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Pluggar du finska? :lol:

SO-prov 26.5/30=VG.

↗ till inlägget

Bor ju i Finland ;)

Nivå 0 · Nykomling

Engelska prov- 33/40 =VG.

Teknik läxa 20/24.

Spanska prov- 12/67=IG.

Nivå 0 · Nykomling

Jag har haft spanska prov och hemkunskaps förhör.

Fick VG+ på spanska provet och VG (vilket var max) på hemkunskapen.

Fett stolt! :D Oi , imorrn har jag matte prov! :o

Nivå 0 · Nykomling

fick tillbaka en engelskuppsats och fick MVG-

16 Mar 2007
Nivå 0 · Nykomling

På engelskan i onsdags fick jag 37,5 av 38.

Lite irreterande va?

Nivå 0 · Nykomling

Irriterande när det händer så. Men jag får typ alltid på prov,läxförhör och diagnoser 1 till 3 fel och jag pluggar alldrig! bara 5 min innan det börjar :D hade diagnos på matten 17/18 och prov på religon kristendom 28,5 av 30 Får nästan alltid mvg.

Behöver inte plugga mohaha. men jag fick första g:et på ett spanska prov för en mån sen innan fick jag alltid mvg i spanska men nu har vi bytt lärare och han suuger. Allt startade när jah börja i sjuan Strange... :student:

↗ till inlägget

Irriterande när det händer så. Men jag får typ alltid på prov,läxförhör och diagnoser 1 till 3 fel och jag pluggar alldrig! bara 5 min innan det börjar :D hade diagnos på matten 17/18 och prov på religon kristendom 28,5 av 30 Får nästan alltid mvg.

Behöver inte plugga mohaha. men jag fick första g:et på ett spanska prov för en mån sen  innan fick jag alltid mvg i spanska men nu har vi bytt lärare och han suuger. Allt startade när jah börja i sjuan Strange... :student:

går du i sjuan och är 12 år...och ja e 13 och går 6:an(?) :blink:

17 Mar 2007
Nivå 0 · Nykomling

Jag vet jag pluggar aldrig men får alltid jättebra betyg.

TheTruth ; Det beror på vilken skola du går i.

Nivå 0 · Nykomling

203/220 på grammatik. Engelska.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Behöver inte plugga mohaha. men jag fick första g:et på ett spanska prov för en mån sen  innan fick jag alltid mvg i spanska men nu har vi bytt lärare och han suuger. Allt startade när jah börja i sjuan Strange... :student:

Vah skrev jag att jag är 12 :huh: jag är 13 år och fyller 14 i april och ska börja i 8:an : :)

Nivå 0 · Nykomling

Fick MVG på matten! Fy sjutton vad jag är stolt! :lol:

19 Mar 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

proffsfusk P12.

Iallafall, spanskaprov : 33/36=MVG.

↗ till inlägget

varför står det Proffsfusk P12?!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in