ALL Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 när man har klarat hollow bastion så ska man åka till port royal så lever ju piraterna igen sen ska man ta till baka medaljerna från nobodisar eller vad det nu heter på isla de murta finns en nobodi hur klarar man han på åtta sekunder har någon något tipps? snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 när man har klarat hollow bastion så ska man åka till port royal så lever ju piraterna igen sen ska man ta till baka medaljerna från nobodisar eller vad det nu heter på isla de murta finns en nobodi hur klarar man han på åtta sekunder har någon något tipps? snälla hjälp mig man behöver inte klara den...fortsätt bara in till grottan med lådorna som står staplade på varann...där har man runt en hel minut på sig att klara den...superenkelt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 var de inte två minuter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 nått sånt :P de tog ett tag innan jag fatta att man kunne fortsätta. försökte typ 20ggr. tog 3/4 hp innan han flydde =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 Jag hade också problem med det ett tag. Jag hade sparat precis innan jag kom dit, så jag laddade om spelet hela tiden ända tills jag lyckades. Det enda sättet jag fann där man hinner döda denna nobody med medaljongen innan det har gått 8 sekunder. Det är att först ta med kalle i ditt party, tryck på paus och gå in på customize, och lägg till thunder. Ta sedan ta drive (den blå typen, minns inte vad den hette) precis innan du går in i området. När du väl möter den här nobody'n, ta lock on på honom och använd thunder hela tiden tills han dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 April 2007 Rapport Dela Skrivet 23 April 2007 du menar wisdom form? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 ja de gör han :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel44 Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 när man har klarat hollow bastion så ska man åka till port royal så lever ju piraterna igen sen ska man ta till baka medaljerna från nobodisar eller vad det nu heter på isla de murta finns en nobodi hur klarar man han på åtta sekunder har någon något tipps? snälla hjälp migjag klara det på första försöket det e ju bara att hoppa fram och slå den:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Även den i Isla De Murta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg