Svennis_93 Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Hej jag har sett att serveradmins kan skriva med en vit text längst upp eller vad man ska säga.. Nu undrar jag hur man gör för att skriva där.. ... Jag är admin Funkar det på condition zero också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Vad har du för admin modifikation till din server? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Detta fungerar om du har adminrättigheter på AMXModX (som installeras på servern). Om du är admin, så kan du testa skriva något av detta i chatten: @ Meddelande @@ Meddelande @@@ Meddelande Kör du @ meddelande i say_team kommer du kunna chatta med andra admins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 amx_csay (färg) meddelande amx_tsay (färg) meddelande Ex: amx_csay r hej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg