Gäst dennis0222 Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 vad tycker ni om liberty citty stories Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr123gamer Skrivet 28 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2007 Nja, sådär. Lite väl svåra uppdrag i början :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 det e som alla andra gta spel det äger!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 3 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2007 Det var inge bra tycker jag..... Väntar till nya GTA V kommer :D Har sett sköna bilder från det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 vice city stories kommer til ps2 den 9:de mars tror jag kolla på cdon.com!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 mhm, kommer det till Xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2007 vet ej spelar du gta spelen på Xbox?? f*n va gött!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datadanne Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 (redigerat) Det var inge bra tycker jag..... Väntar till nya GTA V kommer :D Har sett sköna bilder från det :D Det är inte ens planerat med ett gta 5 än bara gta 4. Och det finns inga bilder bara falska. Om du menade gta 4 så kallas det Gta IV Redigerat 5 Mars 2007 av Datadanne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg