mr_rock Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag hade virus på datorn och tog bort det. Nu när jag ska gå ut på Internet så kommer det upp en sida som säger att jag har massa virus på datorn.Jag har tagigt bort all så vad ska jag göra? Det funkar inte att byta startsida heller. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 ad-aware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Du får uppdatera ditt antivirusskydd och köra en sökning på datorn. Om du inte hittar något så kan du skaffa något gratisprogram och söka igenom datorn med. Skaffa Ad-Aware SE Personal om du inte redan har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 8 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag har sökt datorn men den hittar inte något.Jag testade ad-awere* och den visade att det fanns virus.Vad ska jag göra? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Jag har sökt datorn men den hittar inte något.Jag testade ad-awere* och den visade att det fanns virus.Vad ska jag göra? :( Du sätter dom i Quarantine, nstan som tar bort.Sen trycker du på delete, jag vet inte om det går bort, men så brukar jag göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Jag hade virus på datorn och tog bort det. Nu när jag ska gå ut på Internet så kommer det upp en sida som säger att jag har massa virus på datorn.Jag har tagigt bort all så vad ska jag göra? Det funkar inte att byta startsida heller. :blink: hmmm.. Det virus programet du tog bort virus med, är det ett "riktigt" virus program? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) Jag återställde dator helt så allt var borta viruset Redigerat 9 Februari 2007 av Krle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.