Gäst TheTruth Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 tycker ni att jag ska köpa X-Box 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Det är klart du ska det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 klart du ska ha en 360! vem vill inte ha den bästa konsollen med dom bästa spelen? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Beror på vad du gillar Wii:Ny spelupplevelse och Många exlusiva spel Xbox360: Bra online läge och många rikitgt bra spel som har kommit och ska komma PS3:Suberb grafik och Blue ray spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) Enligt mig har spelen till 360 bättre grafik än de till PS3. Du borde iallafall helt klart köpa 360, jag var lite skeptisk till Microsoft i början men efter att ha testat Oblivion hos min kusin bestämde jag mig för att köpa en egen 360 vilket jag har gjort. :) Redigerat 9 Februari 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 tycker ni att jag ska köpa X-Box 360? ja köp en 360 det e det bästa valet enligt mig..! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flatout_2 Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 förr när inte 360 fanns i affär tänkte jag köpa ps2 fast jag hade fåt råd om att köpa en xbox men jag köpte ingen fick aldrig råd men nu har jag en 360 o fattar inte att jag tvivlade på xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 ok, köper väl en X-Box 360:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) hihiii.. skrev i fel tråd :3 Redigerat 10 Februari 2007 av Skellington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 ? Skrev du i fel ämne ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 köp det och flasha det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Köp playstation istället, lika bra grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.