Gäst TheTruth Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 tycker ni att ja borde köpa nintedo wii? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag tycker det. Enligt mig är det verkligen ett bar köp :) Men du borde nog vänta lite tills det har kommit fler spel. De ända riktiga bra spelen nu är Wii Sports, Zelda: TP och Rayman: Raving Rabbids Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Ja, Jag funderar själv på köpa ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Du kan ju köpa både Xbox 360 och Wii till priset av PS3 jag står i kö på ett Wii gör det du också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag tycker det. Enligt mig är det verkligen ett bar köp :) Men du borde nog vänta lite tills det har kommit fler spel. De ända riktiga bra spelen nu är Wii Sports, Zelda: TP och Rayman: Raving Rabbids Wario Ware Smooth moves och Super Monkey Ball är faktiskt också riktigt bra spel... sen finns det ju alltid ett par spel man kan ladda hem... Själv tycker jag det är bättre om man inte väntar för då är man mer redo på kommande titlar och slipper få ångest för att man inte kan köpa alla x'3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 aaaa lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Jag skulle nog haft en för längesen om det var lätt att få den och om jag nu hade råd :P Har typ 200:- nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 tycker ni att ja borde köpa nintedo wii? Men, snälla, sluta göra så onödiga trådar om du inte ens svarar. "Ska jag köpa Zelda?", "Tycker ni jag ska köpa wii?", vem f*n bryr sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jag tror jag också ska köpa wii. Eller jag komma få det när jag fyller år. vilket är snart, Sen så håller jag på att sparar ihop till ett ps3 , vilket jag tror kommer vara den bästa konsollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Molle179 Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 Jag tycker du ska köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 11 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2007 tycker ni att ja borde köpa nintedo wii? håller med, dem borde sluta skriva sånna här frågor och tänka lite själv för en gångs skull om dem vill ha wii lr inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.