Ilovecheats Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 okej,jag är lite dålig på att förklara,så säg till om det är nåt. 1.Du vet när man laddar sparningen,så är det bilder på vissa bossar man klarat.(ex.zapdos) när jag hade gått igenom buried relic,märkte jag att det stod att jag mött mew. :blink: men jag har inte mött mew. :o snälla förklara. 2.hur möter man mew? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 det kallas legendriska pokemon, nybörjare. Man möter mew i burned relic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 9 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 1.vem är nybörjaren här va?Det heter BURIED relic! 2.läs första meddelandet helt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 lol, det är du.. Självklart.Dett är ju du som ställer frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 legendarisk, boss. lol bägge har ju rätt. Det är ju legendariska pokémon man möter fast dom är ju som bossar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) altså man kan hitta mew i buried relik när man har musik box sen fins mew på en av våningarna (39-98) fast du kanse inte såg den och den kan transform men då borde du ha sett att det står "mew used transform" så det är inte så konstigt med att det står att du har mött den. fast det är som alla andra legendariska så att du behöver plantium rank eller daimond rank för att få den som medlem i teamet :student: Redigerat 10 Februari 2007 av Stål Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Japp. När jag mötte mew var han haunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 :angry: Japp. När jag mötte mew var han haunter man måste inte ha sån rank!jag fick en när jag hade gold rank! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg