Link1 Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 var ladda jag ner netbattle pokemon asså vart ladda jag ner det och hur användet jag det är det något mer program jag moste ladda ner för att kuna spela netbattle ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 Länk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 agiyr, han ville veta också vilken man ska välja, man väljer det första alternativet av nerladdningsbara. sen så trycker du typ yes hela tiden så tar det ca 2 min sen har du spelet. jätte lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 tss, en 16 åring med sånt förstånd <_< . det laddar olika snabbt på olika datorer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 10 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 vart trycker jag för att spela spelet sen da ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ronaldinho_10 Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 vad gör den igentligen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
smile_smile Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 hihi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) snyggt spam, tryck start-->program-->hubertware-->netbattle-->pokemon netbattle Redigerat 27 Februari 2007 av agiyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jarvile Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Kommer ihåg spelet. SKIT KUL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg