Gäst Great Gonzales Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 det går 75 stycken på min skola och den kommer läggas ner sen ska den skolan som vi åker till efter vi gått ut 6:an också läggas ner. visst är politikerna bra? jag förstår varför dom lägger ner min skola men den skolan vi ska bröja går det 520 elever på. hur är det med din skola ska den läggas ner eller ska det skäras ner vad gäller lärare och dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 (redigerat) Det är ingenting sådant på gång i min skola. :) Redigerat 9 Februari 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 nja men helst så skulle jag villja bli av med ett par miffo lärare t,ex Mr.perfekt och Mrs.perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Nej,tvärtom. Här blir det renovering till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 12 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2007 Dyröas skóla ska lägga ner då år det bara min (Rönnängs skola9 och Klädesholmen kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Min skola ska inte lägags ner, däremot ska den byggas om under nästa år (tror jag), så då får alla som går där gå på en annan skola i stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 23 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2007 Neop..dom har just byggt en fin hiss :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Vet inget sånt Min skola har vart igång i över 80 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Nej, inget sådant här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 De kanske ska lägga ner nån där jag bor, eftersom att det finns 3 skolor inom 400 meters radie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Nja, eftersom att jag går på en skola, som det bara finns ett högstadiet på i våran kommun, så kommer våran skola antagligen inte läggas ner... "Än på länge" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Det har varit mycket bråk på min skola på sistone, men det har inte varit tal om någon nedläggning. Däremot ska vi få ett nytt uppehållsrum. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.