purjo Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag har oändligt tråkigtpå dagarna nu mera, troligtvis p.g.a att jag inte har några roliga spel..Så jag vill ha tips på kul spel som inte kräver mer av datorn än Battlefield 2.. Jag gillar de flesta sorters spel, men mest FPS och Racing-spel.. Så mata på med spel nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Act of War: Direct Action! Det är ett skitroligt (roligt) strategi-spel som har mycket bra grafik. Det är ett realtime-spel och liknar C & C-serien som (inte än så länge) har dålig grafik. Det finns även en expansion med båtar vid namnet Act of War: Hight Treason. Men för att kunna köra båtar i singleplayer måste du ladda ner en modd som finns på gamespot.com, dock är den riktigt krävande av datorn. Men som sagt vad, spelet är roligt att spela. Ladda ner demot och testa spelet, eller ta den olagliga vägen (hehe). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.