Zet Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) Fast jag har läst tidigare inläg om detta kan jag inte få mitt nes att fungera skärmen/tvn bara blinkar i svart/gråt med anten uttags saken. och blå/vit med scart.. hjälp pls! Redigerat 10 Februari 2007 av Zet
Kuzune Skrivet 13 Februari 2007 Rapport Skrivet 13 Februari 2007 Dem flesta NES är nog så nu, iaf mitt. Men det är bara att försöka tills du får igång det, det brukar hjälpa att slå lite på NES:et. Blås även i både NES:et och spelet för att få bort damm och annat skräp. Kunde inte alls få igång mitt NES ett tag, men nu kan jag det.
jol Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Skrivet 18 Februari 2007 Har du stora problem så förslår jag att du köper en ny connector eller rengör din nuvarande med t-röd! Ta några topps och rengör spelena från saliv och smuts innan du kör igång
KVAB Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Skrivet 24 Februari 2007 (redigerat) Det är egentligen inte så bra att blåsa i kassetterna. Dom förstörs av salivet som följer med, när man blåser. Men det tar lång tid innan kassetten förstörs så att den inte fungerar längre, så det är väl OK att blåsa i dom ibland. :) P.s Nya connector's finns att köpa på www.tvspelen.se Redigerat 24 Februari 2007 av Cuba Cola
Kuzune Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 Man kan ju alltid blåsa utan att spotta.
KVAB Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Skrivet 25 Februari 2007 Man kan ju alltid blåsa utan att spotta. Nej, det kommer alltid med lite! ;)
Gäst data-typen Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Skrivet 27 Mars 2007 hade samma problem med mitt super mario bros. klämde in ett smalt suddgummi och det fanns massa skit på gummit. nu funkar det perfekt.
Rekommendera inlägg