Aragon Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Hej jag tänkte starta en Sagan om ringen klubb! Men man kan ju inte bara ha den här, sp jag undrar ifall någon som har en hemsida som vill vara med och stara en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 jag vill vara med men inte göra en sida får jag va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Ja e gärna me men gör inte en hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 ja vill lätt va me men ja gör inte en sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Inimy Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Samma här! e lätt med men vill inte göra en sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 Jag tror att ingen vill göra sidan ^_^ ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 hehe en enkel på freewebs hade jag kunnat göra... ska jag börja nu eller? isåfall: vad ska den heta? vad ska jag skriva och vill alla som sa att dom ville vara med fortfarande vara det? ska man ha ranker tex Aragorn: lord of the rings eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.