Greeneck Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Vilket/vilka brädspel spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Alla möjliga, senaste var det othello mot en kompis :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 spelar inte brädspel.. Othello funkar dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Själv har jag bara fia med knuff men mamma vill aldrig spela för hon slår bara sönder det men roligaste är ändå Monopol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 justja f*n.. Monopol är skit skoj =D men man måste ha mycket tid om man ska spela det.. (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Spelar inte brädspel så ofta, men monopol är väl sköj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Godless Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Monopol, även Risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Alfapet lite då och då. Sen schack ibland också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Over Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag spelar inte brädspel så ofta men senast spelade jag nog schack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Schack är ju skit roligt :) Monopol också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Monopol brukar det bli när jag har tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Det är sällan jag spelar brädspel nu för tiden, men när jag väl gör det så spelar jag schack & monopol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.