123spill Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Vet nån vad kalisalpter är? I nån vet så undrar jag om det går att få tag på och annan information om det... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Ska du göra rökbomb?? Haha jag tror dom säljer det framme i kassan i affärer typ som ica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 (redigerat) nej, vad är det för nått..? Redigerat 11 Februari 2007 av Skellington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Tror bara man kan köpa det på Apoteket och typ Hobbex lr nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Om du7 ska göra rökbomber kan du ha vanlig Salpeter som brukar finnas i kryddhyllan på ICA ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 (redigerat) Salpter vet jag vart man får tag på. Vet att man kan göra härliga rökbomber av det :kung: Men det är kalisalpter som jag ska ha. Vet inte vad skillnaden är men det stod så i ett "recept" på hur man gör stubintråd :) EDIT: Ska titta i nån hobbyaffär eller på apoteket som medion sa... Redigerat 11 Februari 2007 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.