Hoppa till innehåll

Mu-online Eller Diablo Ii?


Vomiteye
 Dela

Rekommendera inlägg

Ett tips bara. Ladda inte ned Diablo II. För man måste ha skiva för att kunna spela online, och det är bara roligt online (jag har segat lite med det på min gamla MAC, men eftersom den inte har några möjligheter att koppla upp sig, någon har tagit ut nätverkskortet innan jag fick den, så kan jag bara köra offline). Och online äger det balle. Dock kan man inte använda hero editor när man kör online (inte för att det behövs :) )

Dessutom är det olagligt att ladda ned det, men om man funderar på det bryr man sig ju inte om det. Så fundera inte ens på det. Det kostar ju knappt något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Diablo 2 äger (om jag får skryta är jag lite 1337 på det :P) har 2 lvl 99 Sorcar och en Necro på lvl 99 + en barbar på lvl 79

 

såklart med talrasha till mina sorcar och Trang-oul´s Avatar till min Necro och immortal King settet för min barbar :D

varför ha sets items? det är bara crap

själv har man javazon i lvl 90 med griffon, infinity, enigma och mer....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har diablo men det är segt..

 

Därför tkr jag att Mu-online är mkt bättre.. fast jag kör på EvilFlames som är ännu bättre. och nej det är ingen privat server!

 

Jag är 1337 på det.. har 32rr och tar upp mot 67k i Icarus.. Har EvilFlames Guardion Armor +9.. Overlord Vingar +9 .. jag är också overlord..

 

PS: Jag vet hur man gör sina items +:oP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...